Ne Tu pats, ne mūsu klientu atbalsta komanda nevar priekšlaicīgi atcelt azartspēļu ierobežojumus, ko esi noteicis sev. Tev ir jāsagaida, līdz beigsies Tevis uzstādītā limita periods.
Pašizslēgšanās gadījumā (tikai no Olybet.lv) Tu vari sazināties ar mūsu klientu atbalsta komandu pa e-pastu support@olybet.com vai tiešsaistes čatā, lai pārbaudītu ierobežojuma ilgumu.
Valsts piešķirtu ierobežojumu gadījumā lūdzam sazināties ar Latvijas Republikas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekciju, lai noskaidrotu attiecīgo ierobežojuma ilgumu.
Ja Jums ir papildus jautājumi, vai arī vajadzīga palīdzība, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu izmantojot sev tīkamo veidu. To varat izvēlēties ŠEIT.
0
0
Vai šis raksts bija noderīgs?
0 no 0 novērtēja kā noderīgu
Articles in this section
- Kā pasargāt nepilngadīgos no azartspēlēm?
- Kādi riski pastāv spēlējot?
- Kā es varu zināt, ka azartspēļu ierobežojumu uzstādīšana man ir pareizais lēmums?
- Kāds ir minimālais vecums, lai atvērtu spēļu kontu?
- Vai varu paātrināt laiku, kas nepieciešams, lai jaunais ierobežojums stātos spēkā?
- Kāpēc man neizdodas uzvarēt?
- Esmu sev noteicis azartspēļu ierobežojumu. Vai es varu to atcelt?
- Kā es varu zināt, vai esmu atkarīgs no azartspēlēm?
- Kā aktivizēt limitus?
- Kā mainīt vai atcelt limitu?