Kā rīkoties, ja depozīts nesasniedz manu OlyBet kontu? Kā rīkoties, ja depozīts nesasniedz manu OlyBet kontu?

Kā rīkoties, ja depozīts nesasniedz manu OlyBet kontu?

Visas iemaksu metodes ir tūlītējas, izņemot bankas pārskaitījuma metodi, kas aizņem līdz 24 darba stundām līdz tā sasniedz Tavu OlyBet bilanci. Dažādu iemeslu dēļ var paiet līdz pat 20 minūtēm līdz depozīts nonāk Tavā spēļu kontā. Ja nauda nav sasniegusi Tavu kontu šajā periodā, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu atbalsta komandu, izmantojot tiešsaistes čatu vai sūtot e-pastu uz support@olybet.com. Lūdzu, sagatavo maksājuma apliecinājumu no bankas par pārskaitījumu, kurš nav sasniedzis Tavu bilanci. Tādējādi mūsu atbalsta dienesta aģents varēs ātri atrast Tavu maksājumu sistēmā un veikt nepieciešamās darbības, lai depozīts tiktu pievienots pēc iespējas ātrāk.

Kādai informācijai jābūt norādītai maksājuma uzdevumā:

  • Tavs vārds, uzvārds.
  • Tavs konta numurs (IBAN).
  • Saņēmēja konta numurs (IBAN).
  • Maksājuma mērķis.
  • Darījuma datums.

Gadās, ka dažās bankās ir nedaudz sarežģītāk atrast maksājuma uzdevumu, tāpēc zemāk atradīsi norādījumus tam, kā to izdarīt savas bankas lietotnē vai mājaslapā: