Ir dažādas iespējas, kā atjaunot piekļuvi savam OlyBet kontam:
- Funkcija "Aizmirsāt paroli?":
Dodies uz “Pieslēgšanās” sadaļu mūsu mājaslapā un spied uz "Aizmirsāt paroli?". Pēc tam ievadi e-pasta adresi, kuru izmantoji reģistrācijai OlyBet. Gadījumā, ja Tavs tālruņa numurs ir iepriekš veiksmīgi apstiprināts, Tu saņemsi SMS ar 4 ciparu kodu paroles atjaunošanai.
- Izmantojot Smart-ID:
Ievadi savu personas kodu un klikšķini uz "Pieslēgšanās". Tu redzēsi kontroles kodu, pēc kura saņemsi tālruņa paziņojumu, lai autentificētos ar Smart-ID PIN1.
- Caur eParaksts mobile
Ievadi savu lietotāja numuru un klikšķini uz "Apstiprināt". Pēc tam Tu redzēsi paneli ar kodu, kurā Tev būs jāievada eParaksts PIN1 autentifikācijai.
- Izmantojot eParaksts EID
Ievieto ID karti lasītājā un uznirstošajā logā ievadi savu PIN kodu. Pēc apstiprināšanas Tu tiksi autentificēts un varēsi izmantot OlyBet pakalpojumus.
Ja Tev nav piekļuves savai reģistrētajai e-pasta adresei vai tālruņa numuram, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu atbalsta komandu, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu vai pa e-pastu support@olybet.com.
Mēs iesakām nomainīt paroli vismaz reizi 3 mēnešos.
Ja Jums ir papildus jautājumi, vai arī vajadzīga palīdzība, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu izmantojot sev tīkamo veidu. To varat izvēlēties ŠEIT.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Articles in this section
- Kā atiestatīt paroli?
- Vai es varu izdzēst savu profilu?
- Kas ir Brite & Play?
- Kā atbloķēt savu spēļu kontu?
- Vai es drīkstu reģistrēt kontu OlyBet?
- Es mēģinu reģistrēt kontu, taču tiek apgalvots, ka mana e-pasta adrese jau ir reģistrēta.
- Kā atvērt spēļu kontu?
- Kādas ir OlyBet konta verifikācijas metodes?
- Kā bloķēt piekļuvi OlyBet kontam?