Sveicināti! Kā varam Jums palīdzēt? Sveicināti! Kā varam Jums palīdzēt?

Sveicināti! Kā varam Jums palīdzēt?

    Mūsu klientu atbalsta komanda ir gatava palīdzēt Jums ik uz soļa. Sazināties ar mums varat vairākos ērtos veidos:

    Neatkarīgi no tā, vai nepieciešama palīdzība ar kontu, spēlēm, maksājumiem vai ierobežojumiem — mēs nodrošinām ātru un profesionālu atbalstu.


    Kā sazināties ar mums tiešsaistes čatā?

    Ja Jums ir jautājumi vai nepieciešama palīdzība reāllaikā, tiešsaistes čats ir ātrākais un ērtākais veids, kā saņemt atbildi.

    Ko sagaidīt:

    • Atbalsts reāllaikā

    • Vidējais atbildes laiks: 20 sekundes

    • Saruna ar apmācītu klientu atbalsta speciālistu

    Kā uzsākt čatu:

    1. Apmeklējiet mūsu oficiālo mājaslapu: www.olybet.lv

    2. Ekrāna apakšējā labajā stūrī atrodiet čata ikonu

    3. Noklikšķiniet uz ikonas, lai sāktu sarunu ar mūsu atbalsta komandu

    Mūsu speciālisti ir gatavi palīdzēt ar tehniskiem jautājumiem, limitu pārvaldību, maksājumiem un atbildīgas spēles risinājumiem.

    olybet live chat (1).gif

     

    Kā sazināties ar mums tiešsaistes čatā, izmantojot mobilo ierīci

    Ja Jums ir jautājumi vai nepieciešama palīdzība reāllaikā, izmantojot mobilo ierīci, tiešsaistes čata funkcija ir pieejama un gatava sniegt atbalstu.

    • Vidējais atbildes laiks: mazāk nekā 20 sekundes

    • Reāls atbalsts no apmācītiem klientu atbalsta speciālistiem


    Kā uzsākt čatu mobilajā ierīcē?

    Lai sāktu sarunu tiešsaistes čatā, veiciet šīs vienkāršās darbības:

    1. Atveriet pārlūkprogrammu savā mobilajā ierīcē un apmeklējiet mūsu mājaslapu.

    2. Ekrāna augšējā kreisajā stūrī pieskarieties izvēlnes ikonai (☰).

    3. Izvēlnē atlasiet “Tiešsaistes čats”.

    4. Ekrānā parādīsies čata logs — pieskarieties tam, lai sāktu sarunu ar mūsu atbalsta speciālistu.


    Padoms: Lai nodrošinātu vislabāko lietošanas pieredzi, pārliecinieties, ka Jūsu pārlūkprogramma ir atjaunināta un sīkfaili (cookies) ir aktivizēti.

    olybet live chat mobile.gif

     

    Kā sazināties ar mums pa e-pastu vai, izmantojot pieteikuma formu

    Mūsu klientu atbalsta komanda piedāvā vairākus ērtus veidus, kā ar mums sazināties. Neatkarīgi no tā, vai dodat priekšroku e-pastam vai tīmekļa formai, mūsu mērķis ir nodrošināt ātru un efektīvu atbildi uz katru pieprasījumu.


    Saziņa ar mums pa e-pastu

    Ja vēlaties sazināties ar mums, izmantojot e-pastu, lūdzu, rakstiet uz:

    Ko sagaidīt:

    • Vidējais atbildes laiks: līdz 1 stundai

    • Vairumā gadījumu atbildi saņemsiet 30 minūšu laikā

    • Pēc ziņojuma nosūtīšanas saņemsiet automātisku apstiprinājuma e-pastu, kas apliecina, ka Jūsu pieprasījums ir saņemts un tiek apstrādāts

    Lai atbildi saņemtu ātrāk, lūdzu, norādiet:

    • Jūsu lietotājvārdu (ja piemērojams)

    • Precīzu jautājuma vai problēmas aprakstu

    • Ekrānuzņēmumus vai papildu informāciju, ja tā var palīdzēt skaidrojuma sniegšanā


    Saziņa ar mums, izmantojot pieteikuma formu

    Ja dodat priekšroku tīmekļa formai, pieteikuma forma ir ātrs un ērts veids, kā sazināties ar mums.

    Kā iesniegt pieteikumu:

    1. Apmeklējiet sadaļu “Sazinieties ar mums” mūsu mājaslapā vai noklikšķiniet uz pogas "Iesniegt pieprasījumu", kas atrodas katras Palīdzības centra lapas augšdaļā

    2. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus, norādot:

      • Jūsu vārdu un e-pasta adresi

      • Detalizētu aprakstu par jautājumu vai problēmu

    3. Nosūtiet pieteikumu

    Pēc iesniegšanas saņemsiet apstiprinājuma e-pastu, un mūsu atbalsta komanda sazināsies ar Jums, izmantojot norādīto kontaktinformāciju.


    Atbildes laiks:

    • Mēs cenšamies atbildēt uz visiem pieprasījumiem 1 stundas laikā


    Padoms: Jo vairāk informācijas sniegsiet savā ziņojumā, jo ātrāk un precīzāk mēs spēsim Jums palīdzēt.

    contact us olybet.gif