Kā mēs varam Jums palīdzēt?
Izceltie raksti
Kā atiestatīt paroli?
Ir dažādas iespējas, kā atjaunot piekļuvi savam OlyBet kontam:
Funkcija "Aizmirsāt paroli?":
...
Kā rīkoties, ja depozīts nesasniedz manu OlyBet kontu?
Visas iemaksu metodes ir tūlītējas, izņemot bankas pārskaitījuma metodi, kas aizņem līdz 24 darba...
Cik ilgā laikā es saņemšu savu izmaksu?
Mēs piedāvājam pārskaitījumus uz banku (bankas IBAN konts), Skrill un Paysera.
Cik ilgā laikā ti...
Kā pievienot vai mainīt savu reģistrēto bankas kontu?
Lai pievienotu vai mainītu reģistrētā konta numuru, veic iemaksu, izmantojot kādu no sadaļā "Iema...
Kas ir nepastāvība?
Nepastāvība ("Volatility"), kas pazīstama arī kā variance vai riska līmenis, attiecas uz kazino ...
Kā RTP darbojas dažāda veida spēlēs?
RTP jēdziens attiecas pat uz moderniem spēļu automātiem, tostarp tiem, kuros ir džekpoti un papil...
Mana spēle ir iestrēgusi. Ko darīt?
Diemžēl no šādām situācijām pilnībā izvairīties nav iespējams. Tālāk ir norādītas dažas darbības,...
Vai nevarat atrast to, ko meklējat?
Mūsu klientu apkalpošanas komanda strādā Jūsu labā!
Nosūtīt pieprasījumu