Lai pievienotu vai mainītu reģistrētā konta numuru, veic iemaksu, izmantojot kādu no sadaļā "Iemaksa" pieejamajām bankas saitēm. Pēc tam jaunais konta numurs tiks pievienots automātiski.
Alternatīvi, ja izmanto Visa / MasterCard maksājumu vai bankas pārskaitījuma metodi, pēc iemaksas veikšanas, lūdzu, nosūti mums maksājuma apliecinājumu, un mēs manuāli pievienosim to Tavam profilam kopā ar jauno konta numuru. Ekrānuzņēmumus no savas internetbankas, kurā redzami IBAN konta numurs un pilns vārds, uzvārds lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi: support@olybet.com Jauno konta numuru savā darba laikā manuāli pievienos mūsu klientu atbalsta komanda.
Ja Jums ir papildus jautājumi, vai arī vajadzīga palīdzība, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu izmantojot sev tīkamo veidu. To varat izvēlēties ŠEIT.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Articles in this section
- Cik ilgā laikā es saņemšu savu izmaksu?
- Kā pievienot vai mainīt savu reģistrēto bankas kontu?
- Vai mani laimesti ir apliekami ar nodokli?
- Kā es varu saņemt savus laimestus?
- Vai maniem azartspēļu laimestiem tiek piemēroti nodokļi?
- Kā es varu atcelt savu izmaksu?
- Vai varu izsekot iepriekšējām izmaksām?
- Kāpēc es nevaru izņemt savu laimestu uz Skrill?