OlyBet piedāvā vairākas iespējas laimestu izmaksai, tostarp bankas pārskaitījumus (IBAN kontu), kā arī e-makus, piemēram, Skrill un Paysera. Izmaksas laiks ir atkarīgs no izvēlētās metodes un citiem faktoriem.
Izmaksu Metodes
-
Bankas pārskaitījumi (IBAN)
-
Skrill
-
Paysera
Cik Ilgi Notiek Izmaksu Apstrāde?
Tūlītēja Apstrāde
-
Ja jūsu izmaksas pieprasījums atbilst tūlītējas apstrādes prasībām, tas tiks apstrādāts dažu minūšu laikā un nosūtīts tieši uz jūsu bankas kontu.
Manuāla Apstrāde
-
Ja jūsu pieprasījums neatbilst tūlītējas apstrādes prasībām, tas tiks manuāli apstrādāts mūsu darba laikā:
-
Darba Laiks: Darba dienās no 9:00 līdz 16:00.
-
Pēc apstrādes darījums tiks nosūtīts uz jūsu bankas kontu.
-
24/7 Apstrāde
-
E-maka maksājumi (Skrill, Paysera) un bankas pārskaitījumi virs €10 tiek apstrādāti 24/7.
Nosacījumi Tūlītējai Izmaksai
-
Izmaksas tiek apstrādātas tūlītēji, ja tās atbilst mūsu tūlītējās maksājumu sistēmas prasībām.
-
OlyBet patur tiesības pieprasīt papildu verifikāciju, kas var ietvert:
-
Jūsu personas apliecinoša dokumenta kopiju.
-
Pierādījumu par kredītkartes, bankas konta vai e-maka īpašumtiesībām, kas saistītas ar jūsu spēļu kontu.
-
Cik Ilgi Līdz Nauda Ienāk Bankas Kontā?
-
Kad jūsu izmaksas pieprasījums ir apstrādāts, jūs saņemsiet apstiprinājumu OlyBet ziņās.
-
Faktiskais naudas saņemšanas laiks jūsu bankas kontā ir atkarīgs no jūsu bankas darījumu apstrādes laikiem.
Iemesli, Kāpēc Izmaksas Var Aizkavēties
-
Pirmā Izmaksa: Jūsu pirmais izmaksas pieprasījums prasa manuālu apstiprinājumu.
-
Atšķirīgs Maksājuma Avots: Izmaksas uz citu avotu, nekā pēdējais iemaksas avots, var prasīt papildu pārbaudi.
-
Neizpildītas Apgrozījuma Prasības: Izmaksas var aizkavēties, ja nav izpildītas apgrozījuma prasības.
-
Lielas Summas: Izmaksas, kas pārsniedz 1 000 EUR, var prasīt papildu apstiprinājumu no mūsu finanšu komandas.
-
Verifikācijas Prasības: KYC (Pazīsti Savu Klientu) un AML (Pretnaudas atmazgāšanas) regulējuma ietvaros mēs varam pieprasīt papildu dokumentus.
-
Liels Darījumu Apjoms: Pīķa stundas vai svētki var izraisīt aizkavēšanos.
-
Starptautiski Pārskaitījumi: Šie var aizņemt vairāk laika valūtas konvertācijas un atbilstības pārbaudes dēļ.
-
Brīvdienas un Svētku Dienas: Banku darbība brīvdienās un svētku dienās var būt ierobežota, kas var izraisīt aizkavēšanos.
-
Tehniskās Problēmas: Notiekošā apkope vai tehniskas problēmas var izraisīt īslaicīgas aizkavēšanās.
Vai Saņemšu Apstiprinājumu, Kad Izmaksa Ir Apstrādāta?
Jā, jūs saņemsiet apstiprinājumu OlyBet ziņās, tiklīdz jūsu izmaksa būs apstrādāta.
Ko Darīt, Ja Vēlos Veikt Bankas Pārskaitījumu Zem €10?
-
Lai veiktu bankas pārskaitījumu zem €10, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu Atbalsta Komandu.
Ko Darīt, Ja Izmaksa Apstrādājas Vairāk Nekā 24 Stundas?
-
Pārbaudiet iepriekš minētos iespējamos aizkavēšanās iemeslus.
-
Ja joprojām rodas jautājumi vai problēmas, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu Atbalsta Komandu.
Ja Jums ir papildus jautājumi, vai arī vajadzīga palīdzība, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu izmantojot sev tīkamo veidu. To varat izvēlēties ŠEIT.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Articles in this section
- Cik ilgā laikā es saņemšu savu izmaksu?
- Kā pievienot vai mainīt savu reģistrēto bankas kontu?
- Vai mani laimesti ir apliekami ar nodokli?
- Kā es varu saņemt savus laimestus?
- Vai OlyBet piemēro nodokļus maniem laimestiem?
- Vai varu izsekot iepriekšējām izmaksām?
- Kāpēc es nevaru izņemt savu laimestu uz Skrill?