Mēs piedāvājam pārskaitījumus uz banku (bankas IBAN konts), Skrill un Paysera.
Cik ilgā laikā tiek apstrādātas izmaksas?
Ja Tavas izmaksas pieprasījums atbilst tūlītējai apstrādei, darījums tiks apstrādāts dažu minūšu laikā un pēc tam nosūtīts uz Tavu bankas kontu.
Ja Tavs pieprasījums nav piemērots tūlītējai apstrādei, darījums tiks manuāli apstrādāts darba dienās laikā no 9:00 līdz 16:00. Pēc apstrādes darījums tiks nosūtīts uz Tavu bankas kontu.
- E-maciņa maksājumi un bankas pārskaitījumi virs 10€ tiek apstrādāti 24/7.
- Izmaksa tiek apstrādāta, ja tā atbilst tūlītējo maksājumu sistēmas prasībām. Lūdzu, ņem vērā, ka, pieprasot izmaksu, OlyBet patur tiesības pieprasīt papildu informāciju, piemēram, Tava identifikācijas dokumenta kopiju, pierādījumu, ka kredītkarte, bankas konts vai e-maciņš pieder spēļu konta īpašniekam utt
Cik ilgā laikā līdzekļi tiks pārskaitīti uz banku, ja pieprasījums jau ir apstrādāts?
Ja savā profilā esi saņēmis apstiprinājumu, ka Tavs izmaksas pieprasījums ir apstrādāts, tas nozīmē, ka līdzekļi jau ir pārskaitīti no mūsu bankas konta uz Tavu kontu. Ātrums, kādā saņemsi līdzekļus, ir atkarīgs no Tavas bankas darījumu apstrādes laikiem.
Iemesli, kāpēc izmaksas saņemšana prasa ilgāku laiku?
-
Tavam pirmajam izmaksas pieprasījumam būs nepieciešams manuāls apstiprinājums.
-
Izmaksu pieprasījumiem uz citu avotu, nevis to, kas tika izmantots pēdējās iemaksas veikšanai, var būt nepieciešama papildu izskatīšana.
-
Gadījumā, ja izmaksas 1x apgrozījuma prasība nav tikusi izpildīta, Tavas izmaksas pieprasījumam var būt nepieciešams papildu apstiprinājums.
-
Lai izmaksātu summu, kas pārsniedz 1000€, var būt nepieciešams papildu apstiprinājums no mūsu finanšu komandas.
-
Nepieciešamība veikt papildu pārbaudi. Mums ir jāievēro stingri “Pazīsti savu klientu” (KYC) un nelikumīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas (AML) noteikumi. Šo prasību ietvaros mēs varam pieprasīt papildu dokumentus, lai verificētu Tavu identitāti un nodrošinātu Tava konta likumību.
-
Lieli darījumu apjomi, jo īpaši sistēmas sastrēgumu laikā vai brīvdienās, var aizkavēt izmaksu pieprasījumu apstrādi.
-
Izmaksas, kas saistītas ar starptautiskiem pārskaitījumiem, var aizņemt ilgāku laiku, jo jāveic papildu darbības, piemēram, valūtas konvertēšana un atbilstība starptautiskajiem noteikumiem.
-
Brīvdienās vai valsts svētku dienās banku un finanšu darījumi var būt lēnāki. Šajos laikos iesniegtie izmaksas pieprasījumi var aizkavēties, jo bankas un maksājumu apstrādātāji strādā pēc saīsinātiem grafikiem.
-
Tehniskas problēmas vai aktīvi sistēmas apkopes darbi var aizkavēt izmaksu pieprasījumu apstrādi
Vai es saņemšu apstiprinājumu, kad mana izmaksa tikusi apstrādāta?
Jā, Tu saņemsi apstiprinājumu savā OlyBet profilā, tiklīdz izmaksa tikusi apstrādāta no mūsu puses
Ko darīt, ja vēlos veikt bankas pārskaitījumu, kas ir mazāks par 10€?
Ja bankas pārskaitījums ir mazāks par 10€, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu atbalsta dienestu, lai saņemtu palīdzību.
Ko darīt, ja mana izmaksa tiek apstrādāta vairāk nekā 24 stundas?
Lūdzu, pārbaudi iepriekš minēto sarakstu, kurā uzskaitīti iespējamie izmaksas pieprasījumu apstrādātes kavēšanās iemesli, vai sazinies ar mūsu klientu atbalsta komandu, lai noskaidrotu vairāk par savas izmaksas statusu.
Ja Jums ir papildus jautājumi, vai arī vajadzīga palīdzība, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu izmantojot sev tīkamo veidu. To varat izvēlēties ŠEIT.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Articles in this section
- Cik ilgā laikā es saņemšu savu izmaksu?
- Kā pievienot vai mainīt savu reģistrēto bankas kontu?
- Vai mani laimesti ir apliekami ar nodokli?
- Kā es varu saņemt savus laimestus?
- Vai maniem azartspēļu laimestiem tiek piemēroti nodokļi?
- Kā es varu atcelt savu izmaksu?
- Vai varu izsekot iepriekšējām izmaksām?
- Kāpēc es nevaru izņemt savu laimestu uz Skrill?