Mana spēle ir iestrēgusi. Ko darīt? Mana spēle ir iestrēgusi. Ko darīt?

Mana spēle ir iestrēgusi. Ko darīt?

Diemžēl no šādām situācijām pilnībā izvairīties nav iespējams. Tālāk ir norādītas dažas darbības, kuras vari veikt, lai novērstu šāda rakstura problēmas.

  1. Aizver spēli un mēģini to atvērt atkārtoti. Spēlei vajadzētu turpināties no vietas, kur tā iestrēga.
  2. Ja tā joprojām ir iestrēgusi, vispirms pārbaudi pārlūkprogrammas atjauninājumus un iztīri kešatmiņu un sīkfailus.
  3. Ja spēle joprojām nedarbojas, kā paredzēts, sazinies ar mūsu klientu atbalsta dienestu, izmantojot tiešsaistes čatu vai e-pastu: support@olybet.com 

Lūdzu, sagatavo sekojošo informāciju:

  • Spēles nosaukums
  • Laiks, kad saskāries ar problēmu
  • Raunda ID (Atrodams Tavu spēļu vēsturē)
  • Problēmas apraksts
  • Ekrānuzņēmums (saņemtas sistēmas kļūdas gadījumā)

Ja Jums ir papildus jautājumi, vai arī vajadzīga palīdzība, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu izmantojot sev tīkamo veidu. To varat izvēlēties ŠEIT.