Kā rīkoties, ja depozīts nesasniedz manu OlyBet kontu? Kā rīkoties, ja depozīts nesasniedz manu OlyBet kontu?

Kā rīkoties, ja depozīts nesasniedz manu OlyBet kontu?

    Visi iemaksu veidi OlyBet platformā parasti tiek apstrādāti nekavējoties, izņemot bankas pārskaitījumu, kas var aizņemt līdz 24 darba stundām, līdz summa parādās jūsu konta atlikumā.

    Atsevišķos gadījumos citi iemaksu veidi var aizņemt līdz 20 minūtēm, lai parādītos jūsu spēļu kontā, ņemot vērā dažādus apstrādes faktorus.


    Nekavējamas darbības, ja iemaksa nav saņemta

    Ja jūsu iemaksa nav parādījusies jūsu OlyBet kontā noteiktajā laikā:

    1. Pagaidiet vismaz 20 minūtes, ja izmantojāt jebkuru citu metodi, izņemot bankas pārskaitījumu.

    2. Ja izmantojāt bankas pārskaitījumu, gaidiet līdz 24 darba stundām, lai iemaksa parādītos.

    3. Ja iemaksa joprojām nav parādījusies:

      • Sazinieties ar mūsu atbalsta komandu, izmantojot tiešsaistes čatu vai rakstot uz support@olybet.com.

      • Sagatavojiet maksājuma apliecinājumu (PDF formātā) no savas bankas par pazudušo darījumu.


    Informācija, kas jānorāda maksājuma apliecinājumā

    Pārliecinieties, ka jūsu maksājuma apliecinājumā ir iekļauta šāda informācija:

    • Jūsu vārds un uzvārds.

    • Jūsu konta numurs (IBAN).

    • Saņēmēja konta numurs (IBAN).

    • Maksājuma atsauce vai apraksts.

    • Darījuma datums.


    Kā iegūt maksājuma apliecinājumu no populārām platformām

    Ja nezināt, kā iegūt maksājuma apliecinājumu, šeit ir norādījumi dažiem populāriem pakalpojumu sniedzējiem:

    Ja Jums ir papildus jautājumi, vai arī vajadzīga palīdzība, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu izmantojot sev tīkamo veidu. To varat izvēlēties ŠEIT.