Kā rīkoties, ja depozīts nesasniedz manu OlyBet kontu? Kā rīkoties, ja depozīts nesasniedz manu OlyBet kontu?

Kā rīkoties, ja depozīts nesasniedz manu OlyBet kontu?

Visas iemaksas metodes ir tūlītējas, izņemot bankas pārskaitījuma metodi, kas aizņem līdz 24 darba stundām, līdz iemaksātie līdzekļi parādās Tavā OlyBet bilancē. Dažādu apstākļu dēļ var paiet līdz 20 minūtēm, līdz depozīts nonāk spēļu kontā. Ja nauda nav sasniegusi Tavu kontu šajā laikā, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu atbalsta komandu, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu vai pa e-pastu support@olybet.com. Lūdzu, sagatavo maksājuma apliecinājumu PDF formātā no savas bankas darījuma, kas iepriekš netika ieskaitīts Tavā bilancē. Tādējādi mūsu klientu atbalsta aģents varēs ātri atrast Tavu darījumu sistēmā un veikt nepieciešamās darbības, lai Tava iemaksa tiktu ieskaitīta pēc iespējas ātrāk.

Kādai informācijai jābūt norādītai maksājuma uzdevumā:

  • Tavs vārds, uzvārds.
  • Tavs konta numurs (IBAN).
  • Saņēmēja konta numurs (IBAN).
  • Maksājuma mērķis.
  • Darījuma datums.

Gadās, ka dažās bankās ir nedaudz sarežģītāk atrast maksājuma uzdevumu, tāpēc zemāk atradīsi norādījumus tam, kā to izdarīt savas bankas lietotnē vai mājaslapā:

Ja Jums ir papildus jautājumi, vai arī vajadzīga palīdzība, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu izmantojot sev tīkamo veidu. To varat izvēlēties ŠEIT.