Stingri aizliegts izmantot citas personas bankas kontu iemaksām vai izmaksām OlyBet platformā. Visas finanšu darbības jāveic, izmantojot tikai jūsu personīgo bankas kontu vai kredītkarti.
Atbilstība tiesību aktiem
-
Saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem visi finanšu darījumi jāveic, izmantojot jūsu personīgo bankas kontu vai kredītkarti.
-
Šī prasība nodrošina, ka spēļu konta īpašnieks ir tā pati persona, kas maksājumu metodes īpašnieks.
Verifikācija un drošības pārbaudes
OlyBet veic papildu pārbaudes, lai nodrošinātu šīs politikas ievērošanu:
-
Identitātes pārbaude var tikt pieprasīta reģistrācijas vai darījuma veikšanas laikā.
-
Jebkuras neatbilstības starp konta īpašnieka informāciju un maksājumu metodi var izraisīt darījuma aizkavēšanos, konta apturēšanu vai papildu izmeklēšanu.
Politikas pārkāpuma sekas
-
Ja tiek atklāts, ka izmantots trešās personas bankas konts, saistītie darījumi var tikt atcelti.
-
Spēļu konts var tikt apturēts vai neatgriezeniski slēgts atkarībā no pārkāpuma nopietnības.
Ja Jums ir papildus jautājumi, vai arī vajadzīga palīdzība, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu izmantojot sev tīkamo veidu. To varat izvēlēties ŠEIT.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Articles in this section
- Kā rīkoties, ja depozīts nesasniedz manu OlyBet kontu?
- Kā rīkoties, ja mana depozīta metode nav pieejama OlyBet?
- Kādas iemaksas metodes es varu izmantot?
- Vai iemaksas veikšanai ir iespējams izmantot citas personas bankas kontu?
- Vai es varu apskatīt savas iepriekšējās iemaksas?
- Vai OlyBet tiek piemērotas iemaksu komisijas maksas?