Ja vēlaties ierobežot piekļuvi savam OlyBet kontam, to varat izdarīt, sazinoties ar mūsu klientu atbalsta dienestu. Ierobežojot piekļuvi kontam, jūs nevarēsiet pieteikties vai izmantot savu kontu, līdz piekļuve tiks atjaunota.
Kā pieprasīt piekļuves ierobežošanu
-
Sazinieties ar klientu atbalstu:
-
Izmantojiet mūsu tiešsaistes čatu, pārliecinoties, ka esat pieslēdzies.
-
Nosūtiet e-pastu no tās pašas e-pasta adreses, kas reģistrēta jūsu spēļu profilā, uz support@olybet.com
-
-
Piekļuves atjaunošana:
-
Piekļuvi jūsu kontam var atjaunot jebkurā laikā pēc jūsu pieprasījuma.
-
Lai noņemtu ierobežojumu, nosūtiet e-pastu no tās pašas e-pasta adreses, kas reģistrēta jūsu spēļu profilā, uz support@olybet.com
-
Pašizslēgšanās iespēja
Ja vēlaties veikt pastāvīgāku soli, lai pārvaldītu savu spēļu darbību, varat izmantot pašizslēgšanās iespēju:
-
Šī opcija ļauj jums ierobežot piekļuvi uz noteiktu laiku vai pastāvīgi.
-
Plašāka informācija par pašizslēgšanos ir pieejama ŠEIT.
Ja Jums ir papildus jautājumi, vai arī vajadzīga palīdzība, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu izmantojot sev tīkamo veidu. To varat izvēlēties ŠEIT.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Articles in this section
- Kā atiestatīt paroli savam OlyBet kontam?
- Vai es varu dzēst savu profilu?
- Kas ir Brite & Play?
- Kā atbloķēt savu spēļu kontu?
- Vai es varu reģistrēt OlyBet kontu?
- E-pasta adrese jau ir reģistrēta sistēmā.
- Kā atvērt spēļu kontu OlyBet?
- Kādas ir OlyBet konta verifikācijas metodes?
- Kā bloķēt piekļuvi OlyBet kontam?