Slēgts konts:
Ja iepriekš aizvērāt savu profilu, varat to atkārtoti atvērt, sazinoties ar klientu atbalsta dienestu, lai atkārtoti atvērtu kontu.
OlyBet pašizslēgšana:
Ja esi pieprasījis sava OlyBet spēļu konta bloķēšanu, to būs iespējams atjaunot tikai pēc 12 mēnešiem. Ja kopš bloķēšanas brīža ir jau pagājuši 12 mēneši un vēlies atkārtoti piekļūt savam profilam, Jums jāielogojas savā OlyBet kontā un jāsazinās ar mums caur tiešsaistes čatu ar lūgumu kontu atbloķēt. Mūsu klientu atbalsta komanda ar prieku Jums palīdzēs.
IAUI bloks:
Ja esat izslēdzis sevi no azartspēlēm, izmantojot IAUI bloku, Jums būs jāuzgaida, līdz būs pagājis izvēlētais pašizslēgšanas periods. Tiklīdz tas tiks pagajis, bloks tiks automātiski noņemts, un Jūs varēsiet turpināt izmantot OlyBet pakalpojumus.
Lūdzu, ņem vērā, ka, ja esi ierobežojis sev piekļuvi caur Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekciju, mēs nevarēsim pārbaudīt bloķēšanas statusu vai izņemt Tevi no tās reģistra. Šādā gadījumā Tev nāksies sazināties tieši ar Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekciju: https://www.iaui.gov.lv/
Ja Jums ir papildus jautājumi, vai arī vajadzīga palīdzība, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu izmantojot sev tīkamo veidu. To varat izvēlēties ŠEIT.
Vai šis raksts bija noderīgs?
Articles in this section
- Kā atiestatīt paroli?
- Vai es varu izdzēst savu profilu?
- Kas ir Brite & Play?
- Kā atbloķēt savu spēļu kontu?
- Vai es drīkstu reģistrēt kontu OlyBet?
- Es mēģinu reģistrēt kontu, taču tiek apgalvots, ka mana e-pasta adrese jau ir reģistrēta.
- Kā atvērt spēļu kontu?
- Kādas ir OlyBet konta verifikācijas metodes?
- Kā bloķēt piekļuvi OlyBet kontam?