Kā atbloķēt savu spēļu kontu? Kā atbloķēt savu spēļu kontu?

Kā atbloķēt savu spēļu kontu?

    Slēgts konts

    Ja iepriekš aizvērāt savu profilu pēc sava pieprasījuma, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu, lai to atkārtoti atvērtu:

    • Live čats: Lūdzu, ielogojieties savā kontā, lai piekļūtu čatam.

    • E-pasts: support@olybet.com. Lūdzu, pārliecinieties, ka sūtāt pieprasījumu no e-pasta adreses, kas ir reģistrēta jūsu OlyBet kontā.

    OlyBet pašizslēgšana

    Ja OlyBet profilam iepriekš ir iestatīts pašizslēgšanas statuss:

    1. Pārbaudiet pašizslēgšanas periodu:

    • Kontu var atkārtoti atvērt tikai pēc izvēlētā pašizslēgšanas perioda beigām.

    • Ja esat izvēlējies(-usies) 12 mēnešu pašizslēgšanas periodu, tam ir jābūt pilnībā pabeigtam, pirms varat pieprasīt atkārtotu piekļuvi.

    2. Pieprasiet pašizslēgšanas noņemšanu:

    • Ielogojieties savā OlyBet kontā un sazinieties ar mums caur Live-čatu.

    • vai nosūtiet ar roku rakstītu iesniegumu, kurā norādīts jūsu pilns vārds, personas kods, lūgums atbloķēt jūsu OlyBet kontu, datums un jūsu elektroniskais paraksts. Lūdzu, nosūtiet šo iesniegumu no jūsu reģistrētās e-pasta adreses uz support@olybet.com.

    IAUI bloks

    Ja esat izslēdzis(-usi) sevi no azartspēlēm, izmantojot IAUI bloku, jums būs jāgaida, līdz izvēlētais pašizslēgšanas periods būs beidzies. Kad periods būs pagājis, bloks tiks automātiski noņemts, un jūs varēsiet turpināt izmantot OlyBet pakalpojumus.

    Lūdzu, ņemiet vērā, ka, ja esat ierobežojis(-usi) sev piekļuvi, izmantojot Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekciju (IAUI), mēs nevarēsim pārbaudīt bloķēšanas statusu vai noņemt jūs no reģistra. Šādā gadījumā jums būs jāsazinās tieši ar Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekciju: https://www.iaui.gov.lv/

    Ja Jums ir papildus jautājumi, vai arī vajadzīga palīdzība, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu izmantojot sev tīkamo veidu. To varat izvēlēties ŠEIT.