E-pasta adrese jau ir reģistrēta sistēmā. E-pasta adrese jau ir reģistrēta sistēmā.

E-pasta adrese jau ir reģistrēta sistēmā.

    Ja mēģināt reģistrēt kontu un saņemat paziņojumu, ka jūsu e-pasta adrese jau ir reģistrēta, tas nozīmē, ka šī e-pasta adrese jau ir saistīta ar esošu kontu OlyBet sistēmā.

    Kāpēc tas notiek?

    • Saskaņā ar mūsu noteikumiem un politiku OlyBet atļauj tikai vienu kontu vienam lietotājam.

    • Ja iepriekš esat reģistrējis kontu, izmantojot šo e-pasta adresi, jūs nevarēsiet izveidot jaunu kontu ar to pašu adresi.

    Kā atrisināt problēmu?

    Ja uzskatāt, ka radusies kļūda vai jums ir nepieciešama papildu palīdzība:

    1. Sazinieties ar klientu atbalstu:

      • Izmantojiet tiešsaistes čatu, lai saņemtu tūlītēju palīdzību.

      • Nosūtiet e-pastu uz support@olybet.com, norādot savu informāciju.

    2. Norādiet atbilstošu informāciju:

      • Jūsu vārdu un uzvārdu.

      • E-pasta adresi, kuru mēģināt izmantot.

      • Jebkādu citu informāciju, kas varētu palīdzēt mūsu atbalsta komandai atrast jūsu esošo kontu.

     

    Ja Jums ir papildus jautājumi, vai arī vajadzīga palīdzība, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu izmantojot sev tīkamo veidu. To varat izvēlēties ŠEIT.